Dell Prosupport

Dell je na slovenskem trgu predstavil podporno ponudbo Dell ProSupport, ki zajema tako Dellove komercialne izdelke kot tudi storitve. Dell je združil več
kot deset storitev v dva paketa s prilagodljivimi možnostmi za upravljanje ravni storitev in proaktivno upravljanje.


Storitev vključuje:
 

  •  Neposreden telefonski dostop 24 ur na dan, 7 dni v tednu (vključno s prazniki), do Dellovega globalnega strokovnega centra, ki zagotavlja pomoč visoko usposobljenih analitikov pri odpravljanju težav s strojno in programsko opremo.
     
  • Obisk tehnika, pooblaščenega zunanjega izvajalca in dobavo nadomestnih delov v okviru garancije na sedežu stranke (po potrebi in v skladu z dogovorjeno ravnjo storitve) za popravila in odpravo težav, ki so potrebni zaradi napak v materialu ali izdelavi podprtega izdelka.
     
  • Pomoč na daljavo pri odpravljanju številnih pogostih težav, ko je le-ta na voljo in s privolitvijo stranke, v okviru katere se tehniki podjetja Dell povežejo neposredno z uporabnikovim sistemom preko varne internetne povezave, kar pripomore k hitrejšemu in izboljšanemu postopku odpravljanja težave.
     
  •  Pomoč pri vprašanjih ali težavah, povezanih s splošno razširjenimi aplikacijami za končne uporabnike, kot so programska oprema Norton AntiVirus™, nabor aplikacij Microsoft® Office, rešitev Microsoft Small Business Server, računovodska programska oprema Intuit® QuickBooks® ter programska oprema Adobe® Photoshop® in Adobe Acrobat®
     
  • Nasvete ob začetku uporabe in pomoč pri nastavitvah enostavnih omrežij (vključno z brezžičnimi) ter pomoč pri določanju nastavitev (oddaljeno določanje nastavitev, ko je na voljo in s privoljenjem stranke) pri splošnih opravilih in aplikacijah za mala podjetja, kot so tiste, naštete zgoraj.
     
  • Dostop do informacij iz Dellovih globalnih nadzornih centrov, ki pomagajo upravljati kritične situacije v strankinem okolju, spremljajo vse poslovno kritične dobave na lokacijo stranke ter zagotavljajo proaktivno koordinacijo in komunikacijo pri upravljanju kriznih situacij.
     
  • Dostop do spletnih forumov za podporo, na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu.



Pokličite: 080 080 267
 

  • podpora za končne uporabnike, več...

     
  • podpora za IT oddelke, več...

     
  • podpora za podjetja, več...

 

Uporabne povezave:

  • Navodila za uporabo, več...
     

  • Najnovejši goniliniki in posodobitve programske opreme, več...